| | | | | | | | | | | | Originaliai parašyta Rugsėjo 18, 2011 | | | |
| Mūsų tikslas yra padėti kiekvienam pažadinti savo pirminę Krišnos sąmonę, kuri yra amžina, pilna žinojimo ir palaimos. Toks globalinis pabudimas vienu ypu išspręs visas pasaulio bendruomenės problemas, sukeldamas naują beprescendentinės taikos ir klestėjimo erą visiems. (Pavaizduoti dešinėje yra Šri Šri Radha ir Krišna Savo amžinuose, be galo saldžiuose žaidimuose Goloka Vrindavanoje.) | | | | |
| | | | | Paskirta su meile jums, mūsų brangūs skaitytojai, ir ISKCON'o Įkūrėjui-Ačarjai: Jo Dieviškąjai Malonei A.C. Bhaktivedanta Swami Prabhupadai. | | | |
| | | "Dienos mintis" yra kasdieninė įkvėpianti Galutinio Savęs Pažinimo Kurso(TM) žinutė, skleidžiama kasdien tūkstančiams mūsų prenumeratorių daugiau nei šimtame valstybių visame pasaulyje: http://www.backtohome.com/countries | | |
| | | Audio ir Video kolekcija-- Nuoroda į Audio Video Kolekciją Nuoroda į nuotraukų kolekciją | | | | | | Šiandienos mintis: Saldi transcendentinė Krišnos sąmonė Atsiųsta iš Arado, Romunija | | |
| | | 2011 Rugsėjo 16, po nemalonios kelionės iš Sofijos Bulgarijoje, susidėjusios iš dviejų atskirų skrydžių su sraigtiniais lėktuvais, atkeliavome į Timisoarą Rumunijoje. Aš buvau stipriai peršalęs ir jaučiausi labai silpnai. Praktiškai nebeturėjau balso. Kalbėti ir dainuoti buvo labai sunku. Jaučiausi kaip kvaksinti varlė bandydamas gražiai dainuoti ir kalbėti. Bet nepaisant viso to, mėgavausi saldžia transcendentine Krišnos vardo ir pamokymų prigimtimi. Krišnos sąmonė tokia, kaip pats Krišna - neįsivaizduojamai nektariška. Bet kuriomis aplinkybėmis galime skanauti saldžiausia laime paprasčiausiai pasišvęsdami Viešpačiui Šri Krišnai. Sankaršan Das Adhikari | | | | | | | | | | | | Paskaitų-Kelionių grafikas 2011 | | |
| | | | | | | | | |
| Jei pažįstate ką nors, kam galėtų padėti mūsų e-kursas, nesivaržydami pakvieskite juos užsiregistruoti tinklapyje: http://eepurl.com/bZOC |
| Ar norėtumėte gauti "Dienos mintį" RSS? Įdėkite šį URL į savo RSS skaitovą: http://www.aweber.com/z/rss/?usr_course | | | | | | | | | | |
| | | Turite klausimų arba reikia patarimo? | | |
| | | Visi klausimai laukiami. Nesivaržydami skambinkite arba rašykite mums. Kontaktai: Telefonas: 1-512-835-2121 Email: sda.lietuva@gmail.com | | | Atsakymai pagal Vedų versiją: | | |
| | | Klausimas: Ar tai kūnas kaltas dėl nuodėmes, o ne asmenybė?
| | | Mano tėvai sako, kad nuodėmės padaromos kūno (deham), o ne asmenybės (dehi arba atmos), esančios kūne. Jų logika tokia, kad kūnui numirus, jis sudeginamas ir tokiu būdu išsisklaido visos nuodėmes, o siela yra nemirtinga bei dorybinga ir dėl to neturi nieko bendro su nuodėmėmis. Ar tai tiesa?
Dr. R.S. | | | Atsakymas: Ne. Kalta asmenybė, o ne kūnas
| | | Jei tai būtų tiesa, žudikas galėtų tvirtinti, kad tai ne jis nužudė žmogų, bet ginklas. Jis galėtų prašyti nubausti ginklą vietoj jo. "Sunaikinkite ginklą ir paleiskite mane, nes tai ne aš, o ginklas įvykdė žmogžudystę". Tokia filosofija gali labai patikti nuodėmingam žmogui. Bet ji nebus svari mirties dievo Yamaradžos teisme. Kūnas atlieka nuodėmingus darbus vadovaujamas kūno savininko. Todėl būtent šis savininkas turi būti nubaustas už Dievo įstatymų sulaužymą. Kūno mirtis neužbaigia nuodėmingos karmos.
Sankaršan Das Adhikari | | |
| | | Daugiau informacijos studijoms galite rasti (English): http://www.ultimateselfrealization.com | | |
| | | Pilnas praeities pamokų ir dienos minčių archyvas pasiekiamas čia(English): http://www.sda-archives.com | | |
| | | Gaukite didžiausios pasaulyje savęs pažinimo knygos, Bhagavad-Gitos tokia, kokia ji yra, kopiją čia (English): http://www.ultimateselfrealization.com/store | | |
| | |
| | | Copyright 2005-2011 by Ultimate Self Realization.Com. Šios medžiagos platinimas yra skatinamas. Paprasčiausiai mes prašome patvirtinti iš kur ji ateina naudojant šią nuorodą į mūsų užsiregistravimo tinklapį: http://www.backtohome.com Galutinis Savęs Pažinimo Kursas (tm) Pašto dėžutė 143073 Ostinas, Teksasas 78714-3072 Jungtinės Amerikos Valstijos Remove me from this list
| | |
No comments:
Post a Comment